Skoltrött!

144312-1

Fy h*lvete vad skoltrött man är! Gått BARA 10 år i skolan och BARA 2 år kvar, YES!
Går ingen speciell jobbig linje och med det menar jag att vi inte har så mycket prov! Känns ju sköt eftersom jag är så fruktansvärt skoltrött men skulle tippa på att det inte är bara jag som är det, eller hur?

Eftersom jag b.la. gillar klassisk musik så lyssnar jag på det då och då, mest Mozart så lyssnar jag på han när jag pluggar. Går grymt bra att plugga eftersom det är ingen sång i låtarna utan bara ren musik så kan man inte sjunga med och bli störd i sitt arbete :D

Har några saker att klaga över, och de är lärarna! Ingen diciplin alls men kan ju kanske verkas skönt?
Kan jag tala om för er att det inte är, blir stökigt i klassen och man kommer hem med huvudvärk och aggrisioner så man kan slå till vad som hälst när som hälst. Inte bra de, gått till psykolog p.g.a. av detta.
Lärarna i högstadiet var det lite mer pli på! Den enda läraren jag kan ge beröm åt är våran Samhällskunskapslärare Ulf som har varit föredetta officerare :)...!


Detta var min första blogg och det kommer säkert mer så småningom!
Men nu är de dags får lite små pluggning av EL-lära!

Hade hade!!

PS: Fick MVG på senaste EL-prover! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback